Nu tar vi över Bistron på Borgviks gård i egen regi!

Publicerad:
27
June
2026

Nu tar vi över Bistron på Borgviks gård i egen regi!

På grund vissa omständigheter blev Örtensborgs gästspel på Borgviks gård kortare än planerat. Stort tack till Tommy och Sylvia för den tiden vi fick.

Sedan den 26/6 driver vi nu bistron på Borgviks gård i egen regi. Vi ser fram emot att träffa alla gäster under sommaren. Vi kommer fortsatt att utveckla bistromenyn för både mat och dryck. Vi kommer dessutom ha flera gästspel under sommaren. Håll dig uppdaterad genom att följa oss här eller på sociala medier!


Öppettiderna är samma som tidigare. Dagtid alla dagar fram till den sista augusti kl 11-16 och Kvällstid kl 18-21 alla dagar.

Varmt välkomna  att njuta av god mat och dryck, den vackra naturen och inte minst den unika atmosfären på Borgviks Gård.

Vi ses i sommar!

Jeanette med personal

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera på vårt nyhetsbrev via e-post för att få de senaste nyheterna och uppdateringarna direkt i din inkorg. Håll dig informerad och missa aldrig något viktigt från oss!

Tack, du har nu anmält dig till vårt nyhetsbrev!
Oj! Något gick fel vid inskickandet av formuläret.