bistron på borgviks gård

Välkommen till Bistron som drivs av Tommy och Sylvia från Örtensborg.

Bistron på Borgviks gård erbjuder avslappnad och god mat och för alla plånböcker.

Öppet kl 11.00 till 16.00 samt 17.00 till sent.

Till midsommar lördagar och söndagar. Från midsommarhelgen varje dag fram till 15 augusti.

Ibland har vi gästspel i matsalen. Det första den 29 juni till 1 juli med Sandra och Henrik från Syrén Gastronomi. Vi lovar fler spännande samarbeten under sommaren!

Välkomna